Jaaroverzicht 2023

De eerste blog van het nieuwe jaar

Een nieuw jaar vol met nieuwe kansen. Terugkijkend op vorig jaar is er veel veranderd bij Koek & Kruimels!

Zo startte we in 2023 nog onder de oude naam: BijZonder Lekker Gebak. Het bedrijf waar Rianne in 2021 mee begonnen is.

Vorig jaar veranderde niet alleen de naam maar ook de website en ons merk. Hierbij zijn onze ambachtelijke koeken altijd de basis geweest, vandaar ook de nieuwe naam: Koek & Kruimels.

Even een aantal momenten van vorig jaar op een rij:

• gestopt met brownies en rocky roads
  • paas-openingsactie op onze nieuwe website
  • glutenvrije koeken eerst uit en later weer vernieuwd in ons assortiment
  • gestart met bakmixen en bakpakketten

Onze focus voor dit jaar:

Afgelopen jaar zijn we gestart met de verkoop van onze bakmixen en bakpakketten. En wat zijn jullie enthousiast! Daarom focussen wij ons dit jaar op het verkopen van onze bakmixen en bakpakketten bij conceptstores en kleine winkeltjes. Dus heb jij nog ideeën bij elke winkels wij de bakpakketten kunnen gaan verkopen, dan horen wij dit maar al te graag!

Daarnaast willen wij ons ook weer verder gaan verdiepen in de verschillende onderdelen van ons bedrijf. Daarom starten wij dit jaar weer met verschillende cursussen, zodat wij dit jaar (hopelijk) een groot succes kunnen maken van Koek & Kruimels.

De cursussen die wij volgen doen we via Sell Your Stuff Online. Dit is ook de partij waar wij afgelopen jaar ons logo en website hebben laten maken. Hiermee zetten we een stevige basis voor het komende jaar. Hoe leuk!

Kruimelige groetjes,

Rianne & Greet